Elin: Plugg

Plugg hela dagen då :( Tråk.. Men det är ett måste..Jag är klar med No:n iaf ^^ Nu är det bara glosor och HK som ska bli klart :P Jag vet inte om jag kommer bli klar med hk idag, men jag ska göra så mycket jag orkar ;P Men jag hatar vår engelska lärare! Hon gav oss glosorna idag, tills i morgon? :S Fan vad dålig säger jag bara..
Jusst nu sitter jag och spelar all blandad musik för att bli lite piggare ;) Det regnade som ASET i morse :S Hoppas det inte gör det i morgon bara.. Fråga mig inte hur jag kom in på det :S Höhö. Jag har kommit på att jag kommer in på en del onödiga saker ^^ Skärpning! hah.

- No [ x ]
- Hk [   ]
- Engelska [ x ]
- So [  ]

:S

/Puss&kram E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0