Elin: Svensk ugndomsfilm

God eftermiddag guys :)

Vad gör ni? Själv sitter jag här, igen. Och ska snart sätta in en film i datorn. Jag skulle tro att det blir Sandor/Ida. Den filken är rätt bra tycker jag. På något sätt älskar jag "svensk ugndomsfilm". Jag längtar tills "I taket lyser stjärnorna" kommer ut på film, vilket den ska göra i början på nästa år. Den kommer nog bli en stor hitt?! Fast den dåligaste svenska ugndomsfilmen är nog " fjorton suger" Den är så grymt dåligt inspelad. Men själva handlingen är ju helt "okej" Fast den bästa är nog....Ja, S/I, Fucking Åmål. Fröken sverige är och rätt bra :) Men aja, nu ska jag nog trycka in filmen så att jag blir klar någon gång så att jag kan börja med : Hemkunskapen.. BLÄ
Så, Hejdå my lovely friends :D



/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0