Elin: VARMT

Shit, Jag är as varm. Haha. Nu när jag sitter och tänker på varmt. HAHA så kom jag och tänka på när jag va i Turkiet i sommar. Vi va ute på stan på kvällen.. Och det va varmt och sånt. Och då går vi in i en affär och min moster är varm. Då frågar en turk

- How do you do?
Och min moster fläcktar med händerna och svarar.
- Im Hot.
Hahahahahaha. Och hon fattade inte själv vad hon hade sakt. Och turken ba
- Aha, okey?!

Och sen när vi kom hem på kvällen så berättade jag för henne vad hon hade sakt och hon skämdes så in i sjutton ^^ Höhö.
Snacka om att hon hade gjort bort sig. Rätt grovt.

Ojoj. Jag kan inte sluta skratta när jag tänker på det. Och turkens min.

Jag är varm! ;)

/Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jättesnygg bakgrund!!

2008-09-07 @ 18:50:20
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0