I morgon

Ja, i morgon kommer jag börja med en ny "diet". Den kommer gå ut på följande. Äta så ofta jag får tillfälle till det. Och så kommer jag börja med "kvällsmacka" vilket jag tror kommer va bra :)
Jag kommer väga mig en gång i veckan med. Skulle tro att det kommer bli på söndagar! Så då kommer jag skriva om hur mkt jag väger exakt.

jusst nu känner jag hur min mage börjar skrika efter påfyllning. Men jag orkar inte gå ner och göra i ordning en macka och sedan borsta tänderna igen... Lat? I know! Men jag får äta en riäl frukost i morgon ist :)

Men nu ser jag att klockan börjar dra iväg.. Och engelskan är inte klar än.. my bad. fast jag kan endel ord^^ höhö. Pallar inte engelskan jusst nu. Det får gå som det går. Men nu ska jag sova.

Sovsött

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0