Min vikt!

Hey guys.
Då har man sett det första avsnittet av AA för säsongen :) Lite segt i början tyckte jag, men snart rinner det nog på skulle jag tro :)

Vad jag har ätit idag:

- frukost (flingor&yoghurt) bad, I know
-
Lunch (typ kallops & ris :) )
- äppelkaka^^
- Middag (chiliconcarne & ris)
- Chips

Så dålig dag, Jag är så besviken! Jag kunde ju minnst ätit två mackor till frukost, risifrutti som mellanmål, frukt som mellanmål...Fan vad jag blir besviken på mig själv. I hate my self..
okej.. Nu till min vikt.
Min vikt är ynka: 43.7 kilo..
Inget jag är stolt över att skriva. Snarare skäms jag. Jag mår dåligt av att säga min vikt till andra. Men nu har jag skrivit den. Nu vet ni. Hällst ska vågen stå på 5-10 kilo mer! Eller, det kommer den göra. innan året är slut! I know, mycket kanske ni tänker. Men jag ska klara det!


I morgon är det ju friidrott i skolan. Jag tror jag har nämt det. Så då blir det inte mycket ätit då heller. Men jag ska ha med mig en risifrutti och frukt :) Och vattenflaska :)

Men ni får sova så sött så hörs vi i morgon?!

/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi hejjar på dig Elin :) Klart du klarar det! Vågen ska inte få klå dig :D

2008-09-22 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0