sjukhuset nästa

Då ska jag snart åka in till kss. kärnsjukhuset i skövde.. Med min elefant fot! Den är as svullen och gör mega ont!
Och jag tackar vår skolskörterska för den jävligt dåliga undersökningen! Hur kan va så dålig igentligen!?

Hon sa satte på ett plåster och sa sedan till mig: "om det blir geggigt och sånt kan du få åka ner till vårdcentralen. Men annars är det bara att ha plåstret på i några dagar"

HELL NO!!
FAN HELLER!!

nu är det svullet och jag kan inte gå p.g.a smärta och svullheten, och den är varm med för den delen!

!!

Idag så har jag kämpat igenom mig skolan.. Med en ont fot och dåligt humör..
Så nu ska jag fixa mig, dra på mig ett par mjukis byxor och sedan åka... fun? noway..

Men nu får ha det så bra guys, bättre än mig! iaf

/Puss&kram E


Kommentarer
Postat av: Anja

Krya på dig eller va säger man.. Hoppas foten blir bra snart <3<3

2008-09-18 @ 18:30:20
URL: http://anjablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0