SUUR!

Jag är arg idag, på allt och alla. Jag fattar inte varför. Det finns inte nån i huset som inte fått en fräsande från mig.. Sånna här dagar vill jag bara dra täcket över huvudet..! Fast jag har några saker som hännt och kommer hända i dag som kan få mig lite gladare.

1. Jag har hittat en stickad mysig tröja :)
2. ANDRA AVENYN drar ju igång i kväll. 20.00 på svt1 :D don't miss it
3. Jag har pratat med min kusin. Hon kommer på fredag :)

Senare kommer jag skriva ut min vikt.. Jag har svårt för det och jag har förträngt det. Men jag har lovat att jag ska skriva ut det. annars är det ju ingen ide att ha en "vikt blogg" . I know.. Men de skriver jag sen. Jag måste väga mig först :) höhö. vilket kan va bra ;P

Men nu ska jag väga mig. Hadet good.

/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0