Ursäkta

För min dåliga dag, här på bloggen. Bara ynka 2 inlägg idag. bad. Men jag har som sagt tränar HK och tagit det lugnt efter en "hård" friidrottsdag. höhö^^  Snart tänkte jag dra mig till sängen och träna en sista gång på hk:n, fast det kommer gå åt helvete endå.. :( Det vet jag. Men det är bara för att jag vill att det ska gå bra. Då kommer det gå dåligt.. Menmen, jag tycker att det är mest lågiska saker.. Håll tummarna för mig guys . Men nu ska jag som sagt lägga mig i den sköna sängen, som jag bara sov.. 5-6 timmar inatt :S Hemsk natt. Det började med att jag inte kunde sova, hur mycket jag än vred och vände på mig.. Och så när jag väl somnat  runt 00.00 så väcker min katt mig klockan 05.00!!. greate. Och då så somnade jag igen en liiiiten stund. För sen väckte han mig igen. Och då blev jag sur och släppte ut han. Sedan somnade jag om igen till 06.20.. Fan vilken natt säger jag bara.. Så nu är jag trött! Så nu ska jag sova!

höhö^^


/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0