Vad jag har ätit idag

- frukost 2 mackor
- lunch ( biff, potatis & brunsås)
- en kopp choklad
- risifrutti
- middag ( kykling i sötsursås & ris)
- 2 choklad bollar

Jag är missnöjd med vad jag har ätit idag! jag skulle ätit mer MAT och så skulle jag tat mer mellanmål! men men jag har lärt mig nu att jag inte ska slarva, vilket jag gjort idag.. Sedan fick jag ett gått och enkelt råd av min kompis bror^^

M säjer: Du ska äta en stor portion mat så att du blir riktigt mätt. Sedan ska du äta lite till!

?? Enkelt eller vad? Hah, jag kanske skulle pröva? Det skadar ju inte..
Bra råd :)

Men nu ska jag nog gå och lägga mig :) även fast jag har sovmorgon i morgon;P

/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Jackie

vet du, det var länge sen jag läste en tjejs blogg där hon skriver att hon skulle ätit MER. så skönt att göra det för fler och fler gör ju tvärtemot :/

2008-09-19 @ 07:33:22
URL: http://shackii.devote.se
Postat av: Jackie

Sv: så länge du gör det på ett bra och hälsosamt sätt så önskar jag dig lycka till :) jopp, man får tydligen det. ajajaj säger jag

2008-09-19 @ 15:27:18
URL: http://shackii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0